Doubleclick to firma zajmująca się reklamą internetową założona w 1996 roku. W styczniu 2016 roku została przejęta przez Google za 3,1 miliarda dolarów. Doubleclick to firma, która świadczy usługi w zakresie technologii reklamowych i marketingowych, głównie za pośrednictwem systemu wyświetlania reklam DoubleClick, platformy analitycznej DoubleClick oraz usługi DoubleClick Bid Manager do zarządzania kampaniami reklamowymi online.
Doubleclick generuje przychody z umieszczania reklam w witrynach i aplikacjach mobilnych na całym świecie, które są obsługiwane przez sieć ponad 400 partnerów, w tym reklamodawców i wydawców.
Rozwiązania Doubleclick to narzędzia, które pomagają marketerom analizować dane w celu znalezienia najlepszych strategii dla ich działalności. Zwykle są używane przez agencje cyfrowe do zarządzania wszystkimi kampaniami marketingu cyfrowego swoich klientów.
Analityka Google, studio danych i menedżer tagów to trzy różne narzędzia, z których mogą korzystać marketerzy do śledzenia wydajności ich witryn.
Rozwiązania DoubleClick zostały zaprojektowane z myślą o łatwej integracji z istniejącymi procesami biznesowymi. Pozwalają one firmom zarządzać interakcjami z klientami, identyfikować ich najcenniejszych klientów i śledzić wyniki w zakresie przychodów. To przyszłość analityki internetowej, ponieważ są najbardziej wszechstronną platformą, na której można rozpocząć kampanię SEO, analizę na różnych urządzeniach i personalizację treści.
Pozwalają również marketerom cyfrowym podejmować świadome decyzje, poprawiać konwersje i zwiększać przychody na odwiedzającego. Oferują usługi 360.